انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

با کمک اساتید فن و معلمان مجرب نوشتن انشای ۲۰را بیاموزیم
انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

با کمک اساتید فن و معلمان مجرب نوشتن انشای ۲۰را بیاموزیم

انشا های برگزیده مورخ 22/9/85

انشا های برگزیده مورخ 22/9/85  ارسالی از مدرسه راهنمایی امام خمینی قم ناحیه ۲
سوم ب
موضوع:چرانماز می خوانیم...
موضوع:چه چیزهایی دانش آموزان را ازنمازدور می کند...

حسین عسگری: چرانماز می خوانیم...نمازمی خوانیم تا بندگی خود را به آفریننده ی جهان هستی ثابت کنیم وبگوییم که جز تو سرپناهی برای کمک ویا ری نداریم غیر از تو سنگری برای مقابله با دشمنان تو نداریم وفقط تویی هم درد ما در مشکلات پس به تو سجده می کنیم.

رضا احمدپور: چرانماز می خوانیم...
چه چیزهایی دانش آموزان را ازنمازدور می کند...
نماز هدیه ای است که خداوند بر پیشانی انسان نهاده است واین هدیه را بر تمام بشر واجب کرده است و پیامبر و امامان نیز آن را برای همه مسلمین استوار ساخته اند. نماز باعث دوری از گناه میشود و راه انسان را به سوی معبود خویش هموارتر میسازد. اما بعضی از دانش آموزان از خواندن نماز و ارتباط با معبود خود لذت نمی برند و کم کم نماز را ترک میکنند و علت آن هم روشن است. به این علت که در آینه صاف و پاکیزه نفس آنها لکه ای سیاه پدیدار کشته است و این لکه به وسیله نماز پاک میشود و اگر این آینه دوباره پاکیزه و صاف نشود ناگهان آینه ترک بر میدارد و باعث دوری از نماز میشود.

محمد احمدی: چه چیزهایی دانش آموزان را ازنمازدور می کند...در بعضی از خانواده ها چون فرزندان راغب به خواندن نماز نیستند و نماز نمیخوانند. پدر و مادر نماز خواندن را برای آنها اجباری می سازند. این کار نه تنها آنها را به سوی نماز خواندن هدایت نمی کند بلکه باعث می شود آنها نسبت به نماز دیگر هیچ علاقه ای نشان دهند. اینها دانش آموزانی هستند که از نماز دوری می کنند.

علی رضا علی نژاد: چرانماز می خوانیم...ما انسانها گاهی نماز را برای دیگران می خوانیم و گاهی برای استفاده بردن از معنویات آن ولی ما موظفیم در برابر نعمت های بیکران خدا او را سپاس گوییم. پس به عقیده ی من ما نماز را برای شکر خدا و مهمتر از آن رضای خدا می خوانیم.