انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

با کمک اساتید فن و معلمان مجرب نوشتن انشای ۲۰را بیاموزیم
انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

انشای ۲۰ ( آموزش انشا نویسی)

با کمک اساتید فن و معلمان مجرب نوشتن انشای ۲۰را بیاموزیم

با کمک اساتید فن ، نگارش و انشا بیاموزیم

قابل توجه فرهنگیان و دانش آموزان

  بسم الله الرحمن الرحیم 

        در این وبلاگ با کمک اساتید  فن ، آیین نگارش  و انشا ی ۲۰ را می آموزیم برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع نگارش به قسمت یادداشت ها در پایین صفحه و یا موضوع بندی وبلاگ در حاشیه این صفحه و برای تمرین با ما و نوشتن انشای تمرینی به قسمت کارگاه انشانویسی مراجعه نمایید

توجه : بعضی از موضوعات در حال بارگیری است

البته در اکثر موضوعات مطلب خواهید یافت . بزودی بقیه قسمت ها نیز بارگیری خواهد شد .انشاالله تعالی

در کارگاه انشانویسی

در کارگاه انشانویسی

با کمک یکدیگر و راهنمایی اساتید فن نگارش و معلمان مجرب انشاء می نویسیم . البته باید بدانیم که برای خوب نوشتن بسیار باید نوشت.

 برای راهنمایی بیشتر روی اینجا کلیک کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
کارا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ

:میکند

بهبود چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.bariin.blogfa.com

سلام ، خدا قوت، به خاطر مطالب خوبتان شما را لینگ کردم اگر گوشه ای جایی برای ما بودشما هم ما را.......
کارت خیلی عالیه! موفق باشید.

کریمزاده چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.bariin.blogfa.com

کارتان عالی بود . خدا قوت
معلوم است زحمات زیادی را متحمل شده اید.خیلی دلم می خواهد از راهنماییتان استفاده کنم.
با تشکر-خدا حافظ

محبوبه چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام همکارگرامی
وبلاگ بسیار مفیدی داریدولی اگر فونت آن درشت تر بود مطالعه آن آسان تر بود
خوشحال می شوم نظر تون رو در مورد وبلاگم بدونم

و دیگه اینکه من هر کار می کنم نمی تونم در سایت قم وبلاگم رو ثبت کنم
از راهنمایی و محبت شما پبشاپیش متشکرم

از نظرتان متشکرم

در باره ثبت در سایت قم ُ اگر منظورتان سایت qomtch.ir است مشکل شما نیست . مشکل اساسی در خود سایت است باید مکرر مراجعه و تکرار کنید . شاید خدا بخواهد و موفق شوید. مدیریت وب سایت انشای بیست

ابراهیم زاده پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ http://qom-edugroups.blogfa.com


باسلام و ادب خدمت شما گرامیان
وبلاگ خوبی را راه اندارینموده ا?د.
مقوله انشا موضوع بسیار خوبی است کهشما انتخاب کرده اید .
برایتان آرزویتوفیق دارم .در برنامه های ما حتما شر?ت فرمایید.
در ضمن وبلاگ اینجانب به نشانی زیر می باشد.
منتظر نظرات شما هستم.

http://www.m-ebrahimzade.blogfa.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد